شهدای دهستان برون

معرفی دهستان و ارتباط بیشتر با دوستان

شهدای دهستان برون

معرفی دهستان و ارتباط بیشتر با دوستان

شهدای دهستان برون

آخرین مطالب

صعود منیزیم فردوس به مسابقات قهرمانی آسیا

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

تیم هندبال منیزیم فردوس نایب قهرمان باشگاههای کشورشد 

روز پنجشنبه 7 خرداد 94 در هفته بیست و چهارم از لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور تیم منیزیم فردوس توانست در آخرین دیدار خانگی با غلبه بر تیم هپکو اراک نایب قهرمانی و راهیابی خود را به مسابقات قهرمانی آسیا مسجل کند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس، نیمه اول این بازی با نتیجه 17 بر 14 به سود منیزیم به پایان رسید. عرب گفت: در نیمه دوم با حمایت پرشور هواداران و بازی حساب شده شاگردان شعبان پور اختلاف گل زده به 11 رسید و نتیجه ی 38 بر 27 را به سود منیزیم فردوس رقم زد. تیم منیزیم فردوس با پیروزی در این رقابت عنوان نایب قهرمانی خود را مسجل کرد و با صعود به جام باشگاههای آسیا یک بار دیگر برای مردم و هواداران تیم شادی آفرید.

عرب اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این مسابقه، مهدی عجمی نژاد، سرپرست معاون توسعه امور ورزش استان به نمایندگی از مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاشهای هیأت هندبال استان، مهندس کافی مدیر عامل کارخانه منیزیم، رسول اسماعیلی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی منیزیم و قاسم شعبان پور سرمربی تیم هندبال این باشگاه قدردانی کرد. 

 گفتنی است امام جمعه شهرستان فردوس، شهردار و اعضای شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس در این مراسم حضور داشتند.


۹۴/۰۳/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدعلی عمرانی